Erik i Alaska

Den 1a till och med 24e maj befinner jag mig i Usa och större delen av tiden i Alaska. Här kommer jag under resans gång skriva om vad som händer med mig här i Staterna.

torsdag 13 maj 2010

Snart en riktig bloggare, kanske :-/

Jag antar att jag börjar sakna en resekamrat, så den här bloggen får bli min tills vidare. Det här är mitt första inlägg till denna resa jag redan är halvvägs in på. Jag kommer att fylla på denna bloggen åt båda håll, så att en del gamla händelser kommer upp senare än vad de egentligen hände. Håll alltså även utkik lite längre ned i bloggen.

Sitter nu på ett litet vandrarhem i staden Homer. Ett ganska trevligt ställe, även om standarden inte riktigt går att jämföra med svenska vandrarhem. I alla fall väldigt mycket bättre än det fantastiska stället i Anchorage. Här är dock nästan tomt nu, bara jag och en australiensk kvinna som gnäller över att hon inte får se några fåglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar